Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα IKEA Ελλάδας
Καλώς ήλθατε στην IKEA

Λέμε ΝΑΙ στο παιχνίδι!


Στην ΙΚΕΑ γνωρίζουμε ότι μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουμε για τη ζωή. Μέσα από το παιχνίδι αναπτυσσόμαστε. Το παιχνίδι, μας κάνει πιο δημιουργικούς, πιο δυνατούς και πιο ενεργούς. Μας μαθαίνει πώς να συνεργαζόμαστε αποτελεσματικά μεταξύ μας και πώς να νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλον. Το παιχνίδι δημιουργεί περιέργεια. Το παιχνίδι κάνει τον κόσμο μεγαλύτερο, τόσο για τα παιδιά όσο και για τους γονείς.

Για αυτό και για εμάς έχει ιδιαίτερη σημασία το να δούμε πώς μπορούμε να βρούμε τρόπους να κάνουμε περισσότερα με το παιχνίδι. Ας σκεφτούμε το παιχνίδι ως τρόπο ζωής. Έναν τρόπο για να βρίσκουμε τη διασκέδαση σε οτιδήποτε κάνουμε- ειδικά στις καθημερινές μας δραστηριότητες στο σπίτι, που είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας. Ας σκεφτούμε πόσο καλύτερα θα περνούσαμε κάνοντας αυτές τις δραστηριότητες εάν αφήναμε τους εαυτούς μας ελεύθερους να παίζουν περισσότερο. Στην ΙΚΕΑ πιστεύουμε ότι μπορούν να συμβούν καλά πράγματα εάν πούμε «ναι» στο παιχνίδι.

Και επειδή στην ΙΚΕΑ, το παιχνίδι είναι σοβαρή δουλειά, το 2014 πραγματοποιήσαμε μια έρευνα* γύρω από αυτό. Ρωτήσαμε περίπου 30.000 γονείς και παιδιά σε 12 χώρες στον κόσμο, για να μάθουμε περισσότερα για το παιχνίδι και για τον τρόπο που περνούν το χρόνο τους μαζί, γονείς και παιδιά.

Η ερεύνα αυτή αποτέλεσε συμπλήρωμα της αρχικής μας έρευνας του 2009, για το παιχνίδι -της μεγαλύτερης έρευνας που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ για αυτό- με σκοπό τη συγκέντρωση περισσότερων πληροφοριών και τη σύγκριση αποτελεσμάτων.

Τα αποτελέσματα αυτά, μας έδωσαν πολλές πληροφορίες για την ζωή των οικογενειών σήμερα και μας έδειξαν ότι μέρος της δουλειάς μας στο να δημιουργούμε μια
καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι είναι και να προσφέρουμε έμπνευση στους ανθρώπους για να παίζουν περισσότερο μαζί.








*ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ IKEA PLAY REPORT

Η ΙΚΕΑ ανέλαβε την πραγματοποίηση μιας μεγάλης έρευνας το 2014 σε 12 χώρες για να εξερευνήσει τα θέματα της παιδικής ανάπτυξης , του παιχνιδιού και της οπτικής τόσο των παιδιών όσο και των γονιών για την οικογενειακή ζωή στο σπίτι. Η έρευνα αυτή ακολουθεί τον απολογισμό για το παιχνίδι που είχε γίνει το 2009, στο οποίο συμμετείχαν 7.,833 γονείς παιδιών 0-12 χρονών και παιδιά 7-12 χρονών. Με την πραγματοποίηση της σε 25 χώρες αποτέλεσε τη μεγαλύτερη έρευνα παγκοσμίως που έχει γίνει για το παιχνίδι, την ανάπτυξη των παιδιών και τη ζωή στο σπίτι. H διεξαγωγή της έρευνας στο Internet, έγινε από την εταιρεία «Research Now» το 2009 και το 2014.

Η έρευνα του 2009 επαναλήφθηκε και μεγάλωσε το εύρος τόσο των ερωτήσεων όσο και των ερωτηθέντων. Συμπεριλήφθηκαν νέοι 13-18 χρονών, και γονείς παιδιών 0-16 χρονών. Κάποιες από τις ερωτήσεις επαναλήφθηκαν για να επιτρέψουν τη σύγκριση μεταξύ των αποτελεσμάτων της έρευνας του 2009 (με το τίτλο ‘2009 Global Index’) και της έρευνας του 2014 (με το τίτλο ‘2014 Global Index’). Κάποιες ερωτήσεις, όπως εκείνες που αναφέρονται στη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών, προστέθηκαν για να προσφέρουν επιπρόσθετα στοιχεία για τη ζωή στο σπίτι. Η έρευνα το 2014 αποτελείται από 16.174 συνεντεύξεις στο Internet γονιών με παιδιά 0-16 χρονών, 6.235 συνεντεύξεις παιδιών 7-12 χρονών και 6.790 συνεντεύξεις νέων 13-18 χρονών.

Οικογένειες, παιδιά και νέοι συνεργάστηκαν με την ΙΚΕΑ για να δημιουργήσουν το ερωτηματολόγιο και για να προσφέρουν μια καλύτερη εικόνα για την ανάπτυξη των παιδιών, την ανατροφή των παιδιών, την οικογενειακή ζωή και τη σημασία του παιχνιδιού. Επίσης συνεργάστηκαν με την εταιρεία «Research Now» για τη διεξαγωγή της έρευνας. Οι χώρες που συμμετείχαν είναι: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία, ΗΠΑ, Ινδία, Κίνα και Νότια Κορέα.

Καθώς όλες οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν μέσω Internet, τα αποτελέσματα της έρευνας αντιπροσωπεύουν τις απόψεις των γονιών και των παιδιών που έχουν πρόσβαση στο Internet (συνήθως στο σπίτι), που αναφέρονται στην έρευνα ως ‘online γονείς/παιδιά’. Στις αναπτυσσόμενες οικονομίες (Κίνα, Ρωσία, Νότια Κορέα, και Ινδία) όπου μπορεί να μην υπάρχει πρόσβαση στο Internet από όλες τις περιοχές, οι απόψεις αυτών με χαμηλότερο εισόδημα, αυτών που ζουν στην επαρχία, αυτών που δεν έχουν τεχνικές γνώσεις και άλλων γονιών, μπορεί να υπο-εκπροσωπούνται.

Τα στοιχεία είναι μοιρασμένα με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να υπάρχει η ίδια βαρύτητα στην έρευνα «Global Index» από όλες τις χώρες (8,33% ανά χώρα) και έτσι ώστε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ μητέρων και πατεράδων που αντιπροσωπεύουν την κάθε χώρα (50% Μητέρες, 50% Πατέρες).

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ: