Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα IKEA Ελλάδας
Όροι Χρήσης
IKEA Όροι Χρήσης Ηλεκτρονικού καταστήματος ΙΚΕΑ e-shop

ΓΕΝΙΚΑ
Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.ikea.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα της. Συνεπώς, ο επισκέπτης/χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου και εάν δεν συμφωνεί, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου τους. Ο επισκέπτης/χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της www.ikea.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του επισκέπτη / χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών.

1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
H ιστοσελίδα www.ikea.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Housemarket AE μέλος του Ομίλου FOURLIS με ΑΦΜ 099757704, ΔΟY:ΦΑΕ Αθηνών, με δραστηριότητα την «Εμπορία Ειδών Οικιακής Χρήσεως, Επίπλων & Ειδών Εστίασης». Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Παιανία Αττικής (Εμπ. Πάρκο Αεροδρομίου, Κτήριο 501, Τ.Κ. 190 02).
Πάγιος σκοπός της Housemarket A.E. είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) δίνει τη δυνατότητα τόσο στους πελάτες μας όσο και σε όλους τους χρήστες του internet να ενημερωθούν άμεσα για τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία μας, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά. Στις ιστοσελίδες μας (website) δίνουμε την δυνατότητα στους πελάτες μας να ενημερώνονται για το υπάρχον απόθεμα σε όλα τα φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ του δικτύου μας. Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας εξυπηρετείται αποκλειστικά και μόνο από δική του αποθήκη και δεν είναι δυνατή η κάλυψη αιτημάτων από το απόθεμα των υπολοίπων καταστημάτων.

2. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Σήμα
Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, τα γραφικά, η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτής, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της “Housemarket AE” και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Επιφυλασσομένων όλων των δικαιωμάτων, κάθε κείμενο ή εικόνα που φέρει τα σύμβολα IKEA είναι σήματα ή καταχωρημένα σήματα και χρησιμοποιούνται στο παρόν κατόπιν αδείας των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.


3. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μπορείτε να δείτε πως χρησιμοποιούμε τα στοιχεία σας στην Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Η χρήση των ηλεκτρονικών σελίδων και υπηρεσιών της www.ikea.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία τους με τους όρους που αναγράφονται σε αυτήν.


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.ikea.gr) της Housemarket AE και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων από πλευράς του πελάτη. Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) και σε περιπτώσεις που η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο αριθμός, η ημερομηνία λήξεως της κάρτας και ο τριψήφιος κωδικός ασφαλείας. 

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ/ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ;

Τα δεδομένα αυτά επεξεργάζεται η εταιρεία τηρώντας την εφαρμογή του άρθρου 7Α παρ. 1 (β) Ν. 2472/1997, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας που δόθηκε από τον πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας (Euronet) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών.

 ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ;


Το www.ikea.gr κάνει χρήση των πληροφοριών που μας δίνετε κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με (i) την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας, (ii) για επιβεβαίωση και ταυτοποίηση του πελάτη σε κάθε αναγκαία περίπτωση, (iii) για νέα ή εναλλακτικά προϊόντα που προσφέρονται από το www.ikea.gr (iv) ειδικές προσφορές του www.ikea.gr, (v) προσφορές και νέα της εταιρείας Housemarket AE (vi) παραλαβή δώρων μετά από κλήρωση διαγωνισμού. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θέλετε ή όχι να λαμβάνετε τέτοιου είδους επικοινωνίες από το www.ikea.gr στέλνοντας το αίτημα σας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση cs.ecommerce@ikea.gr
Η εκ μέρους σας καταχώριση των προσωπικών σας δεδομένων, σημαίνει ότι συναινείτε τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από τους υπαλλήλους της εταιρείας HOUSEMARKET A.E. για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. H HOUSEMARKETA.E. απαιτεί από τους υπαλλήλους της και τους συντηρητές της ιστοσελίδας της να παρέχουν στους χρήστες-πελάτες της το επίπεδο ασφαλείας που αναφέρεται στη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σε καμία άλλη περίπτωση η HOUSEMARKET A.E. και το ηλεκτρονικό της κατάστημα (www.ikea.gr) δεν μπορεί να μοιραστεί με άλλους τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς πρότερη δική σας συναίνεση, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νόμιμης οδού. Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας ότι κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάση δικαστικής απόφασης, η συλλογή, χρήση και η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων σας, τα οποία έχουν συλλεχθεί διαδικτυακά (online) χωρίς την εκ μέρους σας πρότερη συναίνεση (για παράδειγμα σε περίπτωση δικαστικής απόφασης).

Cookies

Η HOUSEMARKETΑ.Ε. τηρεί αυστηρή πολιτική για την προστασία της ιδιωτικότητας των επισκεπτών της ιστοσελίδας www.ikea.gr, περισσότερα για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Με το παρόν σημείωμα σας παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες για το πώς χρησιμοποιούμε cookies, κάθε φορά που επισκέπτεσθε την ιστοσελίδα μας. 

Τι είναι τα cookies (Cookie);
Tα cookies είναι σύντομα κείμενα κώδικα λογισμικού, που αποστέλλονται προς αποθήκευση από τον διαδικτυακό εξυπηρετητή (“server”) της Επιχείρησής μας στον τερματικό σας εξοπλισμό με βασική τους λειτουργία την επικοινωνία σε εμάς δεδομένων του φυλλομετρητή σας (“browser”). Ανάλογα με την διάρκειά τους τα cookies είναι είτε «προσωρινά» (session cookies) ή «έμμονα» (persistent cookies).Τα «προσωρινά cookies» είναι cookies που απαλείφονται αυτομάτως όταν κλείνετε τον φυλλομετρητή σας, ενώ τα «έμμονα cookies» παραμένουν αποθηκευμένα στον τερματικό σας εξοπλισμό μέχρι τη συμπλήρωση του προκαθορισμένου χρόνου ισχύος τους.

Χρησιμοποιεί η Επιχείρησή μας Cookies;
Ναι, κάνουμε χρήση ορισμένων cookies με κύριο σκοπό να καταστήσουμε το www.ikea.gr πιο λειτουργικό και προσφιλές προς τους χρήστες μας. 

Τι Είδη Cookies Χρησιμοποιούμε;
Η Επιχείρησή μας χρησιμοποιεί «προσωρινά cookies» για τους παρακάτω σκοπούς: 
Περαιτέρω, χρησιμοποιούμε «έμμονα cookies» για τους εξής σκοπούς:
Τι Είδη Cookies δεν Χρησιμοποιούμε;
Η Επιχείρησή μας χρησιμοποιεί αποκλειστικά δικά της cookies και δεν κάνει χρήση οποιουδήποτε cookie, που προέρχεται από τρίτα μέρη. Ενδεικτικά, δεν χρησιμοποιούμε cookies εταιρειών διαδικτυακής διαφήμισης για την καταγραφή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των χρηστών μας. 

Τι Είδους Δεδομένα Συλλέγουμε μέσω της Χρήσης Cookies;
Όλα τα δεδομένα, που συλλέγουμε από την χρήση cookies μέσω του www.ikea.gr, τυγχάνουν επεξεργασίας και αποθηκεύονται αποκλειστικά με τη μορφή ανώνυμων στατιστικών δεδομένων και δε φέρουν οποιαδήποτε άμεση σύνδεση με το πρόσωπό σας. Επίσης, η Επιχείρησή μας δεν προβαίνει σε ουδεμία πράξη πώλησης ή εμπορίας δεδομένων, που συλλέγονται με τον τρόπο αυτόν.
Μέσω των cookies μας συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα εξής είδη δεδομένων:

Πως Μπορείτε να Απενεργοποιήσετε τη Χρήση Cookies;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies από τις ρυθμίσεις του φυλλομετρητή σας, αναλόγως του φυλλομετρητή σας επισκεφθείτε τις ακόλουθες ιστοσελίδες, για να λάβετε γνώση για τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες

Internet Explorer http://support.microsoft.com/kb/278835
Firefox http://support.mozilla.org/en-US/kb/delete-cookies-remove-info-websites-stored
Chrome http://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=en
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari http://support.apple.com/kb/PH5042
Safari for iPad and iPhone http://support.apple.com/kb/HT1677

4. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Επιπλέον, προσωπική ασφάλεια αποτελεί το password που δίνετε όταν γίνεστε μέλος του www.ikea.gr Για να παρουσιάσουμε οποιοδήποτε προσωπικό σας στοιχείο θα πρέπει πρώτα να δοθεί το όνομα του χρήστη και το password. Για αυτό το λόγο, πρέπει να φυλάτε καλά αυτά τα στοιχεία για να μην κινδυνεύσουν να πέσουν σε χέρια τρίτων. Επίσης σας συμβουλεύουμε να δημιουργείτε password χρησιμοποιώντας σύμβολα μαζί με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.
Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης εταιρείας (Euronet) που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.ikea.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

5. ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΑ ΕΙΔΗ – ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντα, τα χαρακτηριστικά τους, οι τιμές και το διαθέσιμο απόθεμα τους, βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ikea.gr και είναι προσβάσιμα σε όλους. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προϊόντος.
Η IKEA εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών σχετικά με τη διαθεσιμότητά ή μη των προϊόντων, δε φέρει όμως καμία ευθύνη για τη διαθεσιμότητά τους.
Η IKEA καταβάλλει καθημερινά όλες τις δυνατές προσπάθειες έτσι ώστε να παρέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν (τεχνικά χαρακτηριστικά, τιμές, κτλ.). Ωστόσο, προκειμένου να περιοριστούν τυχόν λάθη, θα σας συνιστούσαμε πριν την οποιαδήποτε ολοκλήρωση αγοράς σας, να επικοινωνείτε μαζί μας σε περιπτώσεις που οι τιμές ή οποιοδήποτε άλλο προϊοντικό χαρακτηριστικό είναι πέραν των συνηθισμένων και λογικών.
Οι τιμές των προϊόντων που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας www.ikea.gr αντιστοιχούν στις τρέχουσες τιμές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα με την εμπορική ονομασία ΙΚΕΑ, της εταιρείας HOUSEMARKET A.E.. Σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα υπάρχει το ενδεχόμενο να διενεργούνται ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, στα πλαίσια προωθητικών ενεργειών της εταιρείας, οι οποίες θα ισχύουν μόνο για καθορισμένα προϊόντα και μόνο για αγορές μέσω της ιστοσελίδας www.ikea.gr.
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ (23%). Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ikea.gr της εταιρείας HOUSEMARKET A.E. επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.


6. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.ikea.gr αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003) καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και τη κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, η οποία δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με αριθμό L 304 της 22.11.2011 όπως αυτή τέθηκε σε ισχύ από την 13/06/2014.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δε τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων. Η HOUSEMARKET Α.Ε., επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αξιώσει την επιστροφή από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελιών που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.


7.1 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

 7.1 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.ikea.gr απαιτούνται:
  1. Η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
  2. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.ikea.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο . Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. 

Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Kαλάθι αγορών» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης σας. Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του www.ikea.gr, θα σας συμβουλεύαμε όμως να γίνετε μέλος του www.ikea.gr, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος. Συμπληρώστε στην φόρμα το e-mail σας & το password που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και κάντε login στο χώρο μελών.
Αν δεν είστε μέλος πατήστε το πλήκτρο δημιουργίας νέου λογαριασμού. Συμπληρώστε στην φόρμα εγγραφής νέου μέλους ένα ενεργό email λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας, θα γίνεται μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Ακόμα και στη περίπτωση που δε γίνετε μέλος θα σας ζητηθούν προσωπικά στοιχεία όπως: διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής παραγγελίας, e-mail, τηλέφωνο επικοινωνίας, στοιχεία απαραίτητα για τη σύναψη και ολοκλήρωση της σύμβασης μεταξύ των δύο μερών.

Διαδικασία Παραγγελίας
Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα.
Στο 1ο βήμα μπαίνοντας στη φόρμα «καλάθι αγορών» θα σας ζητηθεί ο Ταχυδρομικός Κώδικας της διεύθυνσης προορισμού των αγορών σας, καθώς και ο επιθυμητός τρόπος αποστολής με “Μεταφορική εταιρεία» ή με “Εταιρεία ταχυμεταφοράς-Courier” ώστε να γίνει ακριβής υπολογισμός του κόστους αποστολής. Η επιλογή της ταχυμεταφοράς είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας και για παραγγελίες συνολικού βάρους μικρότερου των 35 κιλών.

Σε αυτό το σημείο έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε τη παραγγελία στο σπίτι σας ή από συγκεκριμένα κεντρικά σημεία παραλαβής της περιοχής σας (όπου υπάρχει αυτή η δυνατότητα). Αυτό είναι απαραίτητο πριν οδηγηθούμε στο επόμενο βήμα. Αφού υπολογιστεί και το μεταφορικό κόστος πατάμε τo πλήκτρο  το οποίο μας οδηγεί στο 2ο βήμα.

Στο 2ο βήμα θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος ή να κάνετε νέα εγγραφή. Σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να κάνετε αγορές ως απλός επισκέπτης χωρίς απαραίτητα να γίνετε μέλος, καταχωρώντας όμως όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Αν κάνετε είσοδο ως μέλος στο site ή αν κάνετε νέα εγγραφή στη φόρμα θα σας ζητηθεί και η καταχώρηση του κωδικού μέλους του προγράμματος ΙΚΕΑ Family για να μπορέσουμε να σας δώσουμε όλα τα προνόμια της κάρτας μέλους και να γίνει και η αυτόματη εγγραφή σας στο site. Αν δεν είστε μέλος και του ΙΚΕΑ Family μπορείτε να γίνετε σε αυτό το στάδιο ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες.

Στο 3ο βήμα θα σας ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη τιμολόγηση: α) αν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο β) όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη τιμολόγηση, στοιχεία και διεύθυνση τιμολόγησης, καθώς και στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης.

Επιλέγετε επίσης τον Τρόπο Πληρωμής. Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με 1) Αντικαταβολή (μόνο με μετρητά) (σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας μόνο και για παραγγελία έως €500) 2) Πιστωτική κάρτα, 3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (με την επιλογή θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι λογαριασμοί) , 4) μέσω της PayPal ή 5) μέσω του MyBank.

Ανάλογα τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, σας «φορτώνει» και η αντίστοιχη φόρμα.

Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης τους οποίους σας προτείνουμε να έχετε διαβάσει προτού ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας πατώντας το πλήκτρο . Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έναν τελευταίο έλεγχο της παραγγελίας σας πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωσή της.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας και εφόσον είστε ήδη μέλος του site μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα "Οι παραγγελίες μου" ώστε να ενημερώνεστε για τη πρόοδο της παραγγελίας σας. Τα στάδια προόδου παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

"Καταχώριση παραγγελίας": Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.

"Αποστολή παραγγελίας": Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.

"Άφιξη παραγγελίας στο πρακτορείο μεταφοράς της πόλης σας (αν υπάρχει)": Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν φτάσει στο σταθμό μεταφόρτωσης της πόλης σας και σύντομα θα είναι στο χώρο σας.

"Παράδοση παραγγελίας": Τα προϊόντα της παραγγελίας έχουν παραδοθεί στο χώρο σας ή στο πρακτορείο της επιλογής σας.

Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότηταστην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανά υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η IKEA δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.

7.2 ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας, το www.ikea.gr διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:
  1. Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ikea.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Σας δίνεται η δυνατότητα πληρωμής και με άτοκες δόσεις βάσει της ισχύουσας εμπορικής πολιτικής., Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης εταιρείας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών Euronet, όπoυ και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας.
    Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
    Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από τη τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία σας.
  2. Αντικαταβολή (μόνο με μετρητά) τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 1,50 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%). Η δυνατότητα αντικαταβολής ισχύει σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας και για παραγγελία έως €500. 
  3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:

    ΤΡΑΠΕΖΑ

    ΑΡ. ΛΟΓΑΡΑΣΜΟΥ

    IBAN

    ALPHA BANK

    117-00-2320-002533

    GR 7501401170117002320002533

    CITIBANK

    1411-662-039

    GR81 084000100000004116 62039

    ETE

    150 47047467

    GR 8401101500000015047047467

    EUROBANK

    0026-003851-0200062301

    GR37 026003800005102000 62301

    ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    5033-020089-001

    GR5901720330005033020089001

    Η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της τράπεζας ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Συνήθως ο χρόνος αναμονής για τη λήψη επιβεβαίωσης είναι μέχρι 2 εργάσιμες. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα αντίγραφο του καταθετηρίου μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση cs.ecommerce@ikea.gr . Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε την ημερομηνία, τη τράπεζα, και την αιτιολογία κατάθεσης, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση.
    Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.
  4. Μέσω της ασφαλούς υπηρεσίας πληρωμής μέσω διαδικτύου της PayPal.
  5. Μέσω της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικών Πληρωμών για online αγορές MyBank Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία εδώ.

7.3 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τη ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, τη τιμή, τη ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά τη καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει τη λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει τη πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του (σε περίπτωση που είναι μέλος).

Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί. Παρακαλώ δείτε λεπτομέρειες παρακάτω.

Αριθμός παραγγελίας: XXXX XXXX XXXXX


Στο email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, σας έχει αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό μήνυμα (email) με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας που υπήρχαν στην προηγούμενη σελίδα (παρακαλούμε ελέγξτε το email σας).

8. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας (και των συνεργατών της) ή της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα (Τ.Κ.) της περιοχής της αποστολής.


Για να ενημερωθείτε σε ποια ζώνη ανήκει ο Τ.Κ. της περιοχής σας, πατήστε εδώ.




9. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Πολιτική επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της HOUSEMARKET A.E. στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.ikea.gr

Ακύρωση παραγγελίας


Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ΙΚΕΑ (www.ikea.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων ΙΚΕΑ, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία. 

Έχετε 40 μέρες για να αλλάξετε γνώμη

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 40 ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα ΙΚΕΑ. Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο cs.ecommerce@ikea.gr. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 801 11 22722 από σταθερό με χρέωση μίας αστικής μονάδας ή από κινητό στο 210 3543 403. 
Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα ΙΚΕΑ (www.ikea.gr), η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων. 
Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα ΙΚΕΑ ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 40 ημερών τότε η HOUSEMARKET A.E. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των σαράντα (40) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. 

Συμφωνείτε να δώσετε στην HOUSEMARKET A.E. όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, στενές σκάλες, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε. Συμφωνείτε ότι θα υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.

Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα.

Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.

Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς. 

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Επιπλέον, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που δαπανήσατε για τα κόμιστρα μεταφοράς των εμπορευμάτων που αγοράσατε μέσω του online καταστήματος ΙΚΕΑ (www.ikea.gr) στο χώρο σας (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος μεταφοράς άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που εμείς προσφέρουμε). 

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier. 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης

β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων

γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

10. ΔΙΑΦΟΡΑ
Σε περίπτωση μη παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων (και εφόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την καταχώρηση της παραγγελίας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση cs.ecommerce@ikea.gr. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας, θα σας συνιστούσαμε να αναφέρετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας που έχει αποσταλεί στη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά την παραγγελία σας.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.

Εκτύπωση

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ:

ΙΚΕΑ Social Media