Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα IKEA Ελλάδας
Καλώς ήλθατε στην IKEA

Πολιτική Επιστροφής

Πολιτική επιστροφών e-shop
Πολιτική επιστροφών καταστήματος
Πολιτική επιστροφών στρωμάτων
 

Πολιτική επιστροφών e-shop

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της HOUSEMARKET A.E. στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.ikea.gr

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ΙΚΕΑ (www.ikea.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων ΙΚΕΑ, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία. 

Έχετε 40 μέρες για να αλλάξετε γνώμη
Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 40 ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα ΙΚΕΑ. Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο cs.ecommerce@ikea.gr. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 801 11 22722 από σταθερό με χρέωση μίας αστικής μονάδας ή από κινητό στο 210 3543 403. 
Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα ΙΚΕΑ (www.ikea.gr), η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων. 
Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα ΙΚΕΑ ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 40 ημερών τότε η HOUSEMARKET A.E. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των σαράντα (40) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. 

Συμφωνείτε να δώσετε στην HOUSEMARKET A.E. όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, στενές σκάλες, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε. Συμφωνείτε ότι θα υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.

Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα.

Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.

Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς. 

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Επιπλέον, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που δαπανήσατε για τα κόμιστρα μεταφοράς των εμπορευμάτων που αγοράσατε μέσω του online καταστήματος ΙΚΕΑ (www.ikea.gr) στο χώρο σας (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος μεταφοράς άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο που εμείς προσφέρουμε). 

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς/courier. 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων
γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
 

Πολιτική επιστροφών καταστήματος

Αν αλλάξατε γνώμη μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που πήρατε μέσα σε 40 μέρες, με την απόδειξη αγοράς.
Σε περίπτωση που η συσκευασία είναι ανοιγμένη θα λάβετε πιστωτικό σημείωμα. Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ηλεκτρικές συσκευές, μπαταρίες, φυτά, προϊόντα από το Τμήμα Ευκαιριών, δωροκάρτες ή ειδικές παραγγελίες (π.χ. κομμένοι πάγκοι, κομμένα υφάσματα, κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μία επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.
 

Πολιτική επιστροφών στρωμάτων

Μη χάνετε τον ύπνο σας με ένα στρώμα που δεν σας αρέσει. Αν το νέο σας στρώμα είναι λίγο πιο μαλακό ή λίγο πιο σκληρό από ό,τι θα θέλατε, μπορείτε να το φέρετε μέσα σε 40 μέρες στο κατάστημα με την απόδειξη αγοράς και να το ανταλλάξετε με ένα άλλο.
 

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ: