Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα IKEA Ελλάδας
Καλώς ήλθατε στην IKEA

Συχνές Ερωτήσεις e-shop


 
1. Πώς μπορώ να παραγγείλω από το ΙΚΕΑ eshop;

Μπορείτε να παραγγείλετε online όσα προϊόντα έχουν την μπλε ένδειξη «Προσθήκη στο καλάθι αγορών» . Ανάλογα με το βάρος των προϊόντων σας και τον τελικό προορισμό, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μεταφορική εταιρεία, ταχυμεταφορά (κούριερ) ή παράδοση σε πρακτορείο.
Η παραλαβή της παραγγελίας σε κατάστημα ή σε κέντρο παραγγελιών και παραλαβών δεν είναι δυνατή.
Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα βήματα για την παραγγελία σας στο Πώς να αγοράσετε Online; και στο Όροι Χρήσης.

2. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τις online αγορές μου;

• Πιστωτική κάρτα
Μέχρι 12 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 100€ και μέχρι 24 για αγορές άνω των 400€ με όλες τις πιστωτικές κάρτες. Αν χρησιμοποιείτε χρεωστική κάρτα δεν υπάρχει δυνατότητα δόσεων.

• Τραπεζική κατάθεση
Στις τράπεζες: Alphabank, Εθνική τράπεζα, Eurobank, Πειραιώς, Citibank.

• Αντικαταβολή
Στη ζώνη 1 και σε επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας. Ισχύει για αγορές μέχρι 500€συμπεριλαμβανομένων και των μεταφορικών.

• Κουπόνια από προωθητικές ενέργειες

• Paypal*

* Προσωρινά, η δυνατότητα χρήσης ελληνικών πιστωτικών καρτών δεν είναι δυνατή μέσω paypal εξαιτίας της πράξης νομοθετικού περιεχόμενου capital controls.

3. Υπάρχει τρόπος να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Αν είστε μέλος της ιστοσελίδας www.IKEA.gr έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από το προφίλ σας. Επιπλέον, αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, λαμβάνετε τα ακόλουθα αυτοματοποιημένα email (ή και SMS αν έχετε επιλέξει το σχετικό πεδίο):

• Καταχώρηση παραγγελίας
• Αποστολή παραγγελίας
• Παράδοση παραγγελίας

4. Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου καταχωρήθηκε;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ενημερωτικό email (ή και SMS αν το έχετε επιλέξει) ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.

5. Ποια είναι η χρέωση της μεταφοράς για την online παραγγελία μου;

α. Χρέωση
Ο τιμοκατάλογος της υπηρεσίας είναι κοινός πανελλαδικά σε όλα τα καταστήματα, τα κέντρα παραγγελιών & το ΙΚΕΑ eshop. Η χρέωση ορίζεται με βάση τα κιλά και τον ταχυδρομικό σας κώδικα. Αφού γεμίσετε το καλάθι σας, μπορείτε να συμπληρώσετε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και να δείτε τη χρέωση μεταφορικών αλλά και τις ημέρες που χρειάζονται για την παράδοση,πριν προχωρήσετε σε πληρωμή της παραγγελίας σας.

β. Χρόνος μεταφοράς
• Ζώνες 1, 2 και 3: 5 εργάσιμες ημέρες
(πρωτεύουσες νομών και περιφέρειες πρωτεύουσας νομών)
• Ζώνη 4: 6 εργάσιμες ημέρες
(απομακρυσμένες περιοχές ηπειρωτικής Ελλάδας)
• Ζώνη 5: 7 εργάσιμες ημέρες
(απομακρυσμένες περιοχές νησιωτικής Ελλάδας)

 6. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το IKEAeshop;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα 801 1122 722 αν καλείτε από σταθερό ή στο 210 3543403 αν καλείτε από κινητό. Επίσης, μπορείτε να μας στέλνετε email στο cs.ecommerce@ikea.gr.

7. Γιατί να γίνω μέλος στο www.IKEA.gr;

Μπορείτε να δημιουργήσετε το προφίλ σας στην ιστοσελίδα μας ή να συνεχίσετε τις online αγορές σας ως επισκέπτης. Αν επιλέξετε να γίνετε μέλος στην ιστοσελίδα μας, θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Επιπλέον, αν εγγραφείτε και στο IKEA Family θα μπορείτε να συλλέγετε πόντους από τις online αγορές σας.



9. Ποια είναι η πολιτική επιστροφής για τα προϊόντα που αγοράζω από το ΙΚΕΑ eshop;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει μέσα σε 40 ημέρες με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ .

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ: