Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε πως θα έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία ως επισκέπτης στην ιστοσελίδα μας. Αν συνεχίσετε χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, συμφωνείτε να λαμβάνετε όλα τα cookies από την ιστοσελίδα IKEA Ελλάδας
Καλώς ήλθατε στην IKEA

Συχνές Ερωτήσεις


 
1. Ενδιαφέρομαι να εργαστώ στην ΙΚΕΑ. Πού μπορώ να στείλω ένα βιογραφικό;

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, μπορείτε να επιλέξετε «Εργασία στην ΙΚΕΑ» μέσα από την κεντρική μας σελίδα, να ενημερωθείτε για νέες ευκαιρίες καριέρας στον όμιλο εταιρειών Φουρλή, και να μας στείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα (http://www.fourlisgroup-careers.gr/ ).

2. Μπορώ να κάνω τις αγορές μου ηλεκτρονικά;

Μπορείτε να αποκτήσετε όποιο προϊόν IKEA θέλετε, εύκολα κι απλά από την οθόνη του υπολογιστή σας! To IΚΕΑ e-shop σας περιμένει για να κάνετε τις αγορές σας για το σπίτι από το… σπίτι! Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

3. Πώς μπορώ να κάνω αγορές από τα Κέντρα παραγγελιών και παραλαβών;

Μπορείτε να επισκεφτείτε τον εκθεσιακό χώρο του πλησιέστερου σε εσάς Κέντρου παραγγελιών και παραλαβών ΙΚΕΑ. Ήδη λειτουργούν τα Κέντρο παραγγελιών και παραλαβών στο νησί της Ρόδου, την Πάτρα, τα Χανιά, το Ηράκλειο Κρήτης και την Κομοτηνή. Εκεί θα βρείτε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της γκάμας των προϊόντων μας. Με τη βοήθεια του καταλόγου, της ιστοσελίδας μας όπου μπορείτε να δείτε την πλήρη γκάμα των προϊόντων μας αλλά και του προσωπικού μας, μπορείτε να σχεδιάσετε τις αγορές σας εύκολα και απλά.

Δημιουργείτε τη λίστα αγορών σας, επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, και εμείς τα παραγγέλνουμε για εσάς. Μέσα σε λίγες μέρες, η παραγγελία σας παραδίδεται στο υποκατάστημα χωρίς επιπλέον χρέωση για τη μεταφορά τους. Αν το επιθυμείτε, μπορείτε να επιλέξετε να παραδοθούν στο σπίτι ή το γραφείο σας με μία μικρή επιπλέον χρέωση .

4. Μπορώ να δω αν το προϊόν που θέλω να αγοράσω είναι διαθέσιμο;

Μέσα από την ιστοσελίδα μας μπορείτε να κάνετε αναζήτηση με τον κωδικό ή με το όνομα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Αφού επιλέξετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί, μπορείτε να ενημερωθείτε αν είναι διαθέσιμο το προϊόν και να σημειώσετε ακόμα και το ράφι όπου πωλείται μέσα στο κατάστημα. Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα υλικά από τα οποία αποτελείται το προϊόν σας και να επιβεβαιώσετε ότι χωράει στο χώρο που θέλετε να το τοποθετήσετε.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλείτε στη γραμμή εξυπηρέτησης ΙΚΕΑ στο 801 1122 722 από σταθερό με χρέωση μίας αστικής μονάδας ή στο 210 3543403 από κινητό.

5. Από πού μπορώ να προμηθευτώ έναν κατάλογο;

Ο κατάλογος είναι το πιο σημαντικό επικοινωνιακό μας μέσο. Κάθε χρόνο μέσα στον Σεπτέμβριο, πραγματοποιείται η διανομή του καταλόγου στις περιοχές γύρω από τα καταστήματα.Ο κατάλογος είναι διαθέσιμος και ηλεκτρονικά. Μπορείτε να τον κατεβάσετε ηλεκτρονικά στον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο (μέσω εφαρμογής σε iPhone, iPad και Android smart phones). Μετά το τέλος της διανομής, ο κατάλογος είναι διαθέσιμος να τον παραλάβετε από το κατάστημα στο τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών. Ισχύει μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων.

 6. Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα επιβράβευσης στην ΙΚΕΑ;

Μπορείτε να γίνετε μέλος στο πρόγραμμα επιβράβευσης IKEA Family και να συλλέγετε πόντους που μπορείτε να εξαργυρώσετε με τη μορφή έκπτωσης. Επιπλέον, απολαμβάνετε ειδικές εκπτώσεις και αποκλειστικές προσφορές. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν. Περισσότερες πληροφορίες, θα βρείτε εδώ ή στο κοντινότερο κατάστημα ΙΚΕΑ.

7. Τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω δε χωρούν στο αυτοκίνητό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στην ΙΚΕΑ έχουμε σχεδιάσει μία σειρά από υπηρεσίες που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών σας. Θέλουμε να κάνουμε τις αγορές σας όσο πιο εύκολες και άνετες γίνεται. Δεν έχουμε εφεύρει ακόμα το προϊόν που συναρμολογείται μόνο του, αλλά μας αρέσει να βάζουμε υψηλούς στόχους!

Διαθέτουμε μία γκάμα από υπηρεσίες με μία μικρή επιπλέον χρέωση.
Υπηρεσία μεταφοράς προϊόντων, υπηρεσία συγκέντρωσης προϊόντων, υπηρεσία συναρμολόγησης προϊόντων και υπηρεσία εγκατάστασης κουζίνας.
Περισσότερα για τις υπηρεσίες μας θα βρείτε εδώ.


9. Πώς μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;

Στην ΙΚΕΑ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί. Επίσης, σας προσφέρουμε άτοκες δόσεις με όλες τις πιστωτικές κάρτες. Μέχρι 24 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 400€ και μέχρι 12 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 100€. Δείτε περισσότερα εδώ.

10. Είμαστε οικογένεια με παιδιά. Πώς μπορούμε να κάνουμε τις αγορές μας;

Τα παιδιά είναι οι πιο σημαντικοί άνθρωποι του κόσμου. Για αυτό θέλουμε να περνούν καλά όσο εσείς κάνετε τις αγορές σας. Όλα τα παιδιά από 3-10 χρονών είναι ευπρόσδεκτα στην Småland, το δωρεάν επιτηρούμενο παιδότοπό μας με έμπειρο και ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό. Κάθε μήνα, ακόμα περισσότερες εκπλήξεις περιμένουν τους συχνούς μας επισκέπτες στον παιδότοπο. Όλο και κάτι τρέχει στην ΙΚΕΑ με διαγωνισμούς για εισιτήρια για avant premieres και άλλα πλούσια δώρα! Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα και τις δραστηριότητές μας μέσα από την ιστοσελίδα μας, επιλέγοντας το κατάστημα που σας εξυπηρετεί. Bρείτε περισσότερα εδώ.

11. Θέλω να επιστρέψω κάποιο προϊόν; Τι πρέπει να κάνω;

Στην ΙΚΕΑ μπορείτε να αλλάξετε γνώμη, αν το θέλετε. Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 40 ημέρες με την απόδειξη αγοράς. Επειδή όμως κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του, ενημερωθείτε για εκείνα τα προϊόντα που εξαιρούνται από την γενναιόδωρη πολιτική επιστροφών μας εδώ.

12. Πώς μπορώ να εκφράσω ένα παράπονο;

Στην ΙΚΕΑ μας αρέσει να ακούμε τη γνώμη σας γιατί μας βοηθάτε να γίνουμε καλύτεροι. Μπορείτε να μας καλείτε από σταθερό στη γραμμή Εξυπηρέτησης ΙΚΕΑ στο 801 1122722 (με χρέωση μίας αστικής μονάδας) ή το +30 210 3543403 αν καλείτε από κινητό. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας γραπτώς πατήστε εδώ. Αν θέλετε να μας μιλήσετε, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας σε ένα κατάστημα ΙΚΕΑ.

13. Λείπει κάτι από τη συσκευασία του προϊόντος. Τι πρέπει να κάνω;

Τα προϊόντα μας περνούν τους αυστηρότερους ελέγχους για να μπορείτε να τα απολαμβάνετε σπίτι σας την ίδια ημέρα. Κάποιες φορές όμως, δεν τα καταφέρνουμε. Έχουμε φροντίσει να έχουμε πάντα έτοιμη τη λύση! Αρχικά βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει σωστά τις οδηγίες συναρμολόγησης. Μέσα από την ιστοσελίδα μας και αφού επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει πατήστε το link που θα σας οδηγήσει στις οδηγίες συναρμολόγησης.

Αν χρειάζεστε βοήθεια, καλέστε μας από σταθερό στο 801 1122722 με χρέωση μίας αστικής μονάδας ή στο +30 210 3543403 από κινητό. Αφήνετε τις πληροφορίες που θα σας ζητήσουμε και θα σας καλέσουμε μέσα σε 24 ώρες. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε email, πατώντας εδώ. Επιλέγετε το κατάστημα από το οποίο κάνατε την αγορά και εμείς σας απαντάμε εντός 48 ωρών.


 


ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ: