Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

 Νέο  Αγορές με Click Away




Τώρα μπορείτε να παραγγείλετε από το σπίτι

και να παραλάβετε από το κατάστημα ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ
που σας εξυπηρετεί.




 Βήματα για τις αγορές σας με Click Away:  





1. Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας στο ΙΚΕΑ.gr


2. Στο καλάθι σας επιλέξτε κατάστημα και κατά τη διαδικασία του check out επιλέξτε, ημερομηνία και ώρα προτίμησης για την παραλαβή σας.


3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής (χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, paypal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ).


4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email.


5. Την ημέρα της παραλαβής θα σας σταλεί sms υπενθύμισης.
Στέλνετε sms στο 13033 νούμερο 2 για την μετακίνησή σας στο κατάστημα.



 Για την ασφάλεια όλων: 

Παραλαβή από ένα (1) άτομο.

Στην αναμονή επιτρέπονται μόνο 9 άτομα τηρώντας την απόσταση 2 μέτρων.

Mέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: δέκα (10) λεπτά.

 Σημαντική ενημέρωση 

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στα καταστήματα ΙΚΕΑ και στα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ (δεν είναι διαθέσιμη για το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ Κομοτηνή).
Για την παραλαβή από το κατάστημα δεν ισχύει η υπηρεσία μεταφοράς και η υπηρεσία συναρμολόγησης.
Ισχύει η πολιτική επιστροφής του ΙΚΕΑ eshop. Εδώ.
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου παράδοσης από παράδοση στο σπίτι σε παραλαβή στο κατάστημα (Click Αway) ή το αντίθετο.

Click away - Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η διαδικασία καταχώρησης παραγγελίας στο e-shop;

Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια με τις παραγγελίες στο e-shop!  Με τη διαφορά ότι κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε στο καλάθι το Κατάστημα ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ από το οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε και κατά τη διάρκεια του check out επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να παραλάβετε.

Γίνονται και τηλεφωνικές παραγγελίες;

Δεν δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες.  Αν χρειάζεστε βοήθεια για την παραγγελία σας στο eshop καλέστε μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Πώς μπορώ να δω εάν είναι διαθέσιμο ένα προϊόν;

Μπορείτε να παραγγείλετε όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο e-shop.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η παραγγελία σας εξοφλείται μόνο οnline και γίνεται με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, PayPal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στην ημέρα και ώρα που επιλέξατε. Θα σας στείλουμε επιβεβαιωτικό e-mail εμείς με την ημερομηνία και ώρα παραλαβής και θα σας στείλουμε και SMS με υπενθύμιση την προγραμματισμένη ημέρα παραλαβής.

Τι χρειάζεται να κάνω για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Να στείλετε SMS με τον αριθμό 2 στο 13033 ή να έχετε μαζί σας συμπληρωμένο έντυπο μετακίνησης.
Να έχετε στο τηλέφωνό σας το SMS υπενθύμισης που σας στείλαμε.
Να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Από πού παραλαμβάνω;

Παραλαμβάνετε από το Κατάστημα ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ που επιλέξατε.
Όταν φθάσετε στο σημείο θα ενημερωθείτε με ειδική σήμανση για το σημείο παραλαβής.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η παραλαβή γίνεται από 1 άτομο μόνο.

Σε ποια καταστήματα γίνονται παραλαβές click away;

Στα Καταστήματα και στα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ. Δεν ισχύει για το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ Κομοτηνή.

Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω τις αγορές Click away;

Για τις αγορές Click away ισχύει η Πολιτική Επιστροφών e-shop. Δείτε εδώ.

Μπορώ να ζητήσω Μεταφορά εάν δεν χωράνε τα πράγματα στο αυτοκίνητό μου;

Δεν παρέχεται η Υπηρεσία Μεταφοράς για τις αγορές Click away.

Μπορώ να ζητήσω Συναρμολόγηση;

Για Συναρμολόγηση επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο.

Μπορώ να ζητήσω αλλαγή τρόπου παράδοσης για μία παραγγελία που έχω ήδη κάνει και να την παραλάβω εγώ;

Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου παράδοσης από παράδοση στο σπίτι σε παραλαβή στο κατάστημα (Click away) ή το αντίθετο.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας και καταχώρησης νέας παραγγελίας θα πρέπει να ελεγχθεί εκ νέου η διαθεσιμότητα των προϊόντων.