Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

Αγορές με Click Away στο κατάστημα IKEA Θεσσαλονίκη από 12/04 & σε όλα τα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή).




Τώρα μπορείτε να παραγγείλετε από το σπίτι και να παραλάβετε
από το κατάστημα IKEA Θεσσαλονίκη από 12/04 &
όλα τα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ  (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή).




Ωράριο λειτουργίας για τα καταστήματα με Click Away

IKEA Θεσσαλονίκη (από 12/04):  Ημέρες Δευτέρα- Σάββατο, ώρες 10.00-20.00

Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή): Ημέρες Δευτέρα- Σάββατο, ώρες 10.00-20.00


 Βήματα για τις αγορές σας με Click Away:  





1. Πραγματοποιήστε την παραγγελία σας στο ΙΚΕΑ.gr


2. Στο καλάθι σας επιλέξτε κατάστημα και κατά τη διαδικασία του check out επιλέξτε, ημερομηνία και ώρα προτίμησης για την παραλαβή σας.


3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής (χρεωστική κάρτα, πιστωτική κάρτα, paypal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ).


4. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email.


5. Την ημέρα της παραλαβής θα σας σταλεί sms υπενθύμισης.
Στέλνετε sms στο 13032 για την μετακίνησή σας στο κατάστημα.



 Για την ασφάλεια όλων: 

Παραλαβή από ένα (1) άτομο.

Στην αναμονή επιτρέπονται μόνο 9 άτομα τηρώντας την απόσταση 2 μέτρων.

Mέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής: δέκα (10) λεπτά.

 Σημαντική ενημέρωση 

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στο κατάστημα IKEA Θεσσαλονίκη από 12/04 & σε όλα τα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ  (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή).
Για την παραλαβή από το κατάστημα δεν ισχύει η υπηρεσία μεταφοράς και η υπηρεσία συναρμολόγησης.
Ισχύει η πολιτική επιστροφής του ΙΚΕΑ eshop. Εδώ
Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου παράδοσης από παράδοση στο σπίτι σε παραλαβή στο κατάστημα (Click Αway) ή το αντίθετο.
Οι προγραμματισμένες παραδόσεις με Click Away για τα καταστήματα ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο, ΙΚΕΑ Κηφισός, ΙΚΕΑ Λάρισα και Ιωάννινα θα πραγματοποιηθούν κανονικά.

Click away - Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η διαδικασία καταχώρησης παραγγελίας στο e-shop;

Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια με τις παραγγελίες στο e-shop! Με τη διαφορά ότι κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε στο καλάθι το κατάστημα ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκη ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή) που σας εξυπηρετεί και κατά τη διάρκεια του check out επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε να παραλάβετε.

Γίνονται και τηλεφωνικές παραγγελίες;

Δεν δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες.  Αν χρειάζεστε βοήθεια για την παραγγελία σας στο eshop καλέστε μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Πώς μπορώ να δω εάν είναι διαθέσιμο ένα προϊόν;

Μπορείτε να παραγγείλετε όλα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο e-shop.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η παραγγελία σας εξοφλείται μόνο οnline και γίνεται με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, PayPal ή Δωροκάρτα ΙΚΕΑ.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στην ημέρα και ώρα που επιλέξατε. Θα σας στείλουμε επιβεβαιωτικό e-mail εμείς με την ημερομηνία και ώρα παραλαβής και θα σας στείλουμε και SMS με υπενθύμιση την προγραμματισμένη ημέρα παραλαβής.

Τι χρειάζεται να κάνω για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Να στείλετε SMS στο 13032 ή να έχετε μαζί σας συμπληρωμένο έντυπο μετακίνησης.
Να έχετε στο τηλέφωνό σας το SMS υπενθύμισης που σας στείλαμε.
Να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Από πού παραλαμβάνω;

Παραλαμβάνετε από το Κατάστημα ΙΚΕΑ ή το Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ που επιλέξατε.
Όταν φθάσετε στο σημείο θα ενημερωθείτε με ειδική σήμανση για το σημείο παραλαβής.
Σας υπενθυμίζουμε ότι η παραλαβή γίνεται από 1 άτομο μόνο.

Σε ποια καταστήματα γίνονται παραλαβές click away;

Στο κατάστημα IKEA Θεσσαλονίκη από 12/04 & σε όλα τα Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών ΙΚΕΑ (εκτός από ΙΚΕΑ Κομοτηνή).

Μπορώ να επιστρέψω/αλλάξω τις αγορές Click away;

Για τις αγορές Click away ισχύει η Πολιτική Επιστροφών e-shop. Δείτε εδώ.

Για τα καταστήματα που παραμένουν κλειστά, η επιστροφή ή αλλαγή προϊόντων από αγορές μέσω click away μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω γραπτού αιτήματος στο cs.ecommerce@ikea.gr ή επικοινωνώντας μαζί μας από σταθερό στο 801 11 22722 και από κινητό στο 210 35 43 403 (με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).

Μπορώ να ζητήσω Μεταφορά εάν δεν χωράνε τα πράγματα στο αυτοκίνητό μου;

Δεν παρέχεται η Υπηρεσία Μεταφοράς για τις αγορές Click away.

Μπορώ να ζητήσω Συναρμολόγηση;

Για συναρμολόγηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την συνεργαζόμενη εταιρία συναρμολόγησης. Τα στοιχεία επικοινωνίας τους μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Μπορώ να ζητήσω αλλαγή τρόπου παράδοσης για μία παραγγελία που έχω ήδη κάνει και να την παραλάβω εγώ;

Δεν είναι δυνατή η αλλαγή του τρόπου παράδοσης από παράδοση στο σπίτι σε παραλαβή στο κατάστημα (Click away) ή το αντίθετο.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας και καταχώρησης νέας παραγγελίας θα πρέπει να ελεγχθεί εκ νέου η διαθεσιμότητα των προϊόντων.