Καλώς ήλθατε στην IKEA!

Συχνές ερωτήσεις

1. Πότε πρέπει να ενεργοποιήσω την κάρτα μου IKEA FAMILY;






1. Πότε πρέπει να ενεργοποιήσω την κάρτα μου IKEA FAMILY;
H κάρτα μέλους IKEA FAMILY πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί εντός 3 μηνών από την 1η συναλλαγή που έγινε με χρήση της κάρτας. Με το πέρας των 3 μηνών, εφόσον η κάρτα δεν έχει ενεργοποιηθεί, η κάρτα μέλους ακυρώνεται και σβήνεται το σύνολο των πόντων που έχουν συγκεντρωθεί.


Η ενεργοποίηση της κάρτας μέλους, η οποία συνοδεύεται με δήλωση των προσωπικών στοιχείων του κατόχου, γίνεται στα σημεία ΙΚΕΑ FAMILY εντός των καταστημάτων της HOUSEMARKET A.E καθώς και των Κέντρων Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E. Επιπλέον έχετε την δυνατότητα να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας οnline στο www.ikea.gr/family επιλέγοντας το μενού ενεργοποίηση κάρτας.


2. Ποια είναι τα προνόμια των μελών του προγράμματος ΙΚΕΑ FAMILY;
Ως μέλος του προγράμματος ΙΚΕΑ FAMILY, απολαμβάνετε μοναδικά προνόμια.

Πιο αναλυτικά, επωφελείστε από κάθε σας αγορά με:

• 5 πόντους για κάθε 1€ αγορών.
• Ειδικές εκπτώσεις και αποκλειστικές προσφορές.
• Αποκλειστική ενημέρωση με newsletter, sms και με το ηλεκτρονικό περιοδικό «IKEA FAMILY MAGAZINE», πριν από όλους, για ό,τι νέο κυκλοφορεί στην
HOUSEMARKET A.E.


3. Πώς γίνομαι μέλος;
Μπορείτε να γίνετε μέλος στο πρόγραμμα IKEA FAMILY με τους εξής τρόπους:

i. Μέσα από αυτή την ιστοσελίδα (www.IKEA.gr/family) συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής.
ii. Σε οποιοδήποτε κατάστημα της
HOUSEMARKET A.E επιθυμείτε, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής στα σημεία IKEA FAMILY.
iii. Μέσα από τη φόρμα εγγραφής ΙΚΕΑ FAMILY στο ηλεκτρονικό κατάστημα της
HOUSEMARKET A.E www.ikea.gr/sundesi.

4. Από πού προμηθεύομαι την κάρτα;
Για να απολαμβάνετε τα προνόμια των μελών από την πρώτη στιγμή μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της
HOUSEMARKET A.E ή ένα Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E, για να αποκτήσετε την πλαστική κάρτα μέλους. Πριν από την πρώτη σας συναλλαγή στα ταμεία, ενεργοποιήστε την κάρτα σας εντός του καταστήματος στα σημεία ΙΚΕΑ FAMILY ή online στο www.ikea.gr/family.


5. Πώς ενεργοποιώ την κάρτα μου;
Πριν την πρώτη σας συναλλαγή, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας στα σημεία ΙΚΕΑ FAMILY εντός των καταστημάτων της
HOUSEMARKET A.E καθώς και των Κέντρων παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E. Επιπλέον έχετε την δυνατότητα να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας οnline στο www.ikea.gr/family επιλέγοντας το μενού ενεργοποίηση κάρτας.


6. Υπάρχει κόστος για την κάρτα;
Η κάρτα μέλους του προγράμματος IKEA FAMILY παρέχεται εντελώς δωρεάν.


7. Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;
Κάθε μέλος του προγράμματος IKEA FAMILY, είναι ξεχωριστό και απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, γι’ αυτό και δεν μπορείτε να κατέχετε περισσότερες από μια κάρτες.

8. Η κάρτα μου μεταφέρεται σε τρίτο πρόσωπο;
Η κάρτα μέλους είναι προσωπική και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο πρόσωπο.


9. Τι κάνω εάν χάσω την κάρτα μου;
Σε περίπτωση που χάσετε την κάρτα σας, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε την απώλειά της, επικοινωνώντας στα τηλέφωνα 801 11 22722 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας) και στο 210 35 43 403 (για διεθνείς ή κλήσεις από κινητό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας). Εφόσον γνωστοποιήσετε την απώλεια της, μπορείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της HOUSEMARKET A.ή ένα Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E, για να αποκτήσετε μία νέα πλαστική κάρτα μέλους, και να την ενεργοποιήσετε, πριν τα ταμεία, στα σημεία ΙΚΕΑ FAMILY.



10. Αν είμαστε παρέα και αγοράσουμε, πώς πιστώνονται οι πόντοι;
Η κάρτα μέλους του προγράμματος IKEA FAMILY είναι ατομική. Ως αποτέλεσμα, οι πόντοι πιστώνονται μόνο στο μέλος που έχει κάνει την αγορά.


11. Χρειάζεται να έχω την κάρτα μαζί μου για να κερδίσω πόντους;
Η επίδειξη της πλαστικής ενεργοποιημένης κάρτας ΙΚΕΑ FAMILY στο ταμείο είναι απαραίτητη για την εξαργύρωση των πόντων που έχετε συλλέξει.


12. Πού μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους που κερδίζω;
Μόλις συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό πόντων, σύμφωνα με τα ισχύοντα σχήματα εξαργύρωσης (
www.ikea.gr/family/pronomia-melon) απλώς επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα, Κέντρα Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα της HOUSEMARKET A.E. Εσείς συγκεντρώνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και στο ταμείο επιλέγετε το ποσό της έκπτωσης ανάλογα των πόντων που έχετε συγκεντρώσει και την αξία της αγοράς σας. Για το ηλεκτρονικό κατάστημα, αρχικά συνδέεστε στο λογαριασμό σας στη σελίδα www.ikea.gr/sundesi, όπου έχετε καταχωρήσει τον αριθμό της κάρτας σας, και στη συνέχεια τα διαθέσιμα ποσά εξαργύρωσης εμφανίζονται στο καλάθι αγορών κάτω από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Για την εξαργύρωση των πόντων που έχετε συλλέξει είναι απαραίτητη η επίδειξη της πλαστικής ενεργοποιημένης κάρτας σας στο ταμείο.


13. Τι κερδίζω εξαργυρώνοντας πόντους;
Έκπτωση 5€, 25€, 100€ στις αγορές σας καθώς και ειδικές εκπτώσεις και αποκλειστικές προσφορές.


14. Για πόσο καιρό ισχύει η εξαργύρωση;
Εάν τα μέλη μετά την ενεργοποίηση της κάρτας τους, δεν έχουν εξαργυρώσει τους πόντους τους για 24 μήνες από την τελευταία τους συναλλαγή, τότε θα διαγράφεται το σύνολο αυτών των πόντων. Για την διαγραφή των πόντων σας στέλνουμε τρεις μήνες νωρίτερα σχετική ενημέρωση με SMS στο κινητό τηλέφωνο που δηλώνετε στα στοιχεία σας.


15. Από πού μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους που έχω συλλέξει;
Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για τους πόντους που έχετε συλλέξει:

- Μέσα από την ιστοσελίδα (
www.IKEA.gr/family) και τον προσωπικό σας λογαριασμό.

- Επικοινωνώντας στα τηλέφωνα 801 11 22722 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας) και στο 210 35 43 403 (για διεθνείς ή κλήσεις από κινητό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).


16. Μπορώ εάν επιθυμώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου και πού μπορώ να το κάνω;
Με την εγγραφή και καταχώρηση των στοιχείων σας λαμβάνετε με SMS τον προσωρινό κωδικό σας. Με την πρώτη σας είσοδο στο λογαριασμό σας, σας ζητείται να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης που λάβατε, με αυτόν που επιθυμείτε. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα αλλαγής κωδικού και μέσα από τον λογαριασμό σας.


17. Σε περίπτωση ακύρωσης/αλλαγής οποιασδήποτε συναλλαγής, τί γίνεται με τους πόντους;
Στην περίπτωση κατά την οποία ακυρώσετε ή αλλάξετε την αγορά σας, οι πόντοι που πιστώθηκαν ακυρώνονται εφόσον σας επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς. Οι αγορές με χρήση της έκπτωσης από εξαργύρωση εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.


18. Αν δεν επιθυμώ να είμαι μέλος, πως ακυρώνω την κάρτα μου;
Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να είστε πλέον μέλος του προγράμματος IKEA FAMILY, θα πρέπει  να ζητήσετε τη διαγραφή σας με τους εξής τρόπους:

- Απευθείας online μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.ikea.gr/family ή στα καταστήματα της HOUSEMARKET A.E. στα σημεία IKEA FAMILY

- Υποβάλλοντας σχετικό αίτημα  στην ηλεκτρονική διεύθυνση IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr

- Αποστέλλοντας γραπτή επιστολή στη HOUSEMARKET A.E. στη διεύθυνση Παπανικολή 4, 15232 Χαλάνδρι (Υπόψη DPO)


19. Πως μπορώ να προχωρήσω σε άρση της συγκατάθεσής μου για οποιαδήποτε επεξεργασία των δεδομένων μου;

Η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

-      Υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: IKEAFAMILY@ikea.gr ή dpo@fourlis.gr

-      Από τον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.ikea.gr/family στο menu «Επιλογές» και το πεδίο «Διαχείριση Προσωπικών Δεδομένων»

-      Αποστέλλοντας γραπτή επιστολή στη HOUSEMARKET A.E. στη διεύθυνση Παπανικολή 4, 15232 Χαλάνδρι (Υπόψη DPO)

20. Πως μπορώ να μεταβάλλω τα κανάλια επικοινωνίας ανάλογα με το σκοπό;

Με την είσοδό σας στον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.ikea.gr/family στο menu «Επιλογές» και το πεδίο «Διαχείριση Επικοινωνίας».



21. Πώς συλλέγω και εξαργυρώνω πόντους από παραγγελία μου σε κάποιο Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E.
Η προσφορά και εξαργύρωση πόντων στις αγορές από τα Κέντρα Παραγγελιών και παραλαβών της
HOUSEMARKET A.E γίνεται στο τελικό στάδιο τιμολόγησης.


22. Μπορώ στην πρώτη μου συναλλαγή να μαζέψω τον απαιτούμενο αριθμό πόντων και να κάνω αμέσως εξαργύρωση;
Ναι, εφόσον έχετε ενεργοποιήσει την κάρτα σας και έχετε συλλέξει στην πρώτη σας συναλλαγή τον απαιτούμενο αριθμό πόντων.

23. Πώς συλλέγω και εξαργυρώνω πόντους από παραγγελία μου στο e-shop;
Αν είστε ήδη μέλος
IKEA FAMILY, για τη συλλογή των πόντων από τις ηλεκτρονικές αγορές, αρχικά συνδέεστε ως εγγεγραμμένο μέλος του ηλεκτρονικού καταστήματος της HOUSEMARKET A.E και στη συνέχεια καταχωρείτε τον αριθμό της κάρτας σας ακολουθώντας τα βήματα σύνδεσης μέσα από το λογαριασμό σας (ikea.gr/sundesi). Ολοκληρώνοντας την παραγγελία σας λαμβάνετε τους πόντους της αγοράς σας κατά το τελικό στάδιο τιμολόγησης. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει να κάνετε εξαργύρωση, οι πόντοι της εξαργύρωσης δεσμεύονται.

Αν δεν είστε ήδη μέλος ΙΚΕΑ FAMILY, με την ολοκλήρωση της σύνδεσης του λογαριασμού σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της HOUSEMARKET A.E με την ΙΚΕΑ FAMILY κάρτα σας, θα σας στείλουμε τον αριθμό της ηλεκτρονικής κάρτας μέλους και τον κωδικό εισόδου για τον προσωπικό σας λογαριασμό. Η ηλεκτρονική κάρτα θα είναι ενεργοποιημένη για την συλλογή και εξαργύρωση πόντων στις ηλεκτρονικές αγορές σας.

24. Μπορώ με την ηλεκτρονική μου κάρτα να κάνω χρήση των προνομίων μου στο κατάστημα;
Εάν επιθυμείτε να κάνετε συναλλαγή σε κάποιο κατάστημα της
HOUSEMARKET A.E ή Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβών της HOUSEMARKET A.E, προμηθευτείτε μία πλαστική κάρτα μέλους από εκπρόσωπο της HOUSEMARKET A.E στον εκθεσιακό χώρο και ενεργοποιήστε την στα σημεία ΙΚΕΑ FAMILY, πριν πάτε στα ταμεία.

25. Εάν δεν μπορώ να επισκεφτώ κάποιο κατάστημα για να αποκτήσω την πλαστική κάρτα μέλους ΙΚΕΑ FAMILY μπορώ να κερδίζω πόντους και να εξαργυρώνω με την ηλεκτρονική κάρτα μέλους από αγορές μου στο e-shop;
Η ηλεκτρονική κάρτα μέλους έχει την ίδια ισχύ με την πλαστική κάρτα μέλους εφόσον πραγματοποιείτε τις αγορές σας μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της
HOUSEMARKET A.E. Απαραίτητη προϋπόθεση πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, να έχετε συνδεθεί ως εγγεγραμμένο μέλος της ιστοσελίδας μας και να έχετε καταχωρήσει τον αριθμό της ενεργής σας κάρτας στο λογαριασμό σας.

26. Πως ενεργοποιείται η ηλεκτρονική κάρτα μέλους;
Η ηλεκτρονική κάρτα μέλους σας αποστέλλεται ενεργοποιημένη για την συλλογή και εξαργύρωση πόντων και την χρήση των προσφορών.


ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕΣΩ: