Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

Συχνές ερωτήσεις και αντιμετώπιση προβλημάτων για την εφαρμογή IKEA Home smart και την πύλη δικτύου

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τη λήψη της εφαρμογής IKEA Home smart.

Ελέγξτε τις τελευταίες πληροφορίες συμβατότητας στο App Store ή στο Google Play.

Δεν μπορώ να συνδέσω την εφαρμογή / το τηλέφωνο μου στην πύλη μου. Τι κάνω λάθος;

  1. Βεβαιωθείτε ότι η πύλη δικτύου σας είναι ενεργοποιημένη. Βεβαιωθείτε ακόμη ότι το καλώδιο τροφοδοσίας είναι σωστά συνδεδεμένο.
  2. Βεβαιωθείτε ότι η πύλη δικτύου είναι συνδεδεμένη στο router σας μέσω καλωδίου και ότι το router διαθέτει σύνδεση στο Διαδίκτυο.
  3. Για να συνεχίσετε, θα πρέπει να κατεβάσετε την εφαρμογή IKEA Home smart από το Apple App Store ή το Android Play Store. Βρείτε τον αναλυτικό οδηγό στην εφαρμογή και ακολουθήστε τον για να ρυθμίσετε την πύλη δικτύου σας.
  4. Ακολουθήστε τις οδηγίες που βρίσκονται στην εφαρμογή σχετικά με το πώς να ρυθμίσετε την πύλη δικτύου σας καθώς και το πώς να συνδέσετε τις συσκευές σας.
  5. Βρείτε τον κωδικό QR στο πίσω μέρος της πύλης δικτύου σας και σαρώστε τον με το κινητό σας τηλέφωνο ακολουθώντας τις οδηγίες στην εφαρμογή. Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη σάρωση του κωδικού, πληκτρολογήσετε τον κωδικό της πύλης δικτύου, ο οποίος βρίσκεται στο πίσω μέρος της πύλης. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, βεβαιωθείτε ότι όλα τα καλώδια είναι συνδεδεμένα και δοκιμάστε ξανά.
  6. Βεβαιωθείτε ότι το κινητό σας τηλέφωνο είναι συνδεδεμένο στο δίκτυο WiFi, το ίδιο δίκτυο με το οποίο συνδέεται η πύλη δικτύου.
  7. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, ρυθμίστε την πύλη δικτύου ακολουθώντας τα βήματα στην εφαρμογή. Μπορείτε ακόμη να κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και να εγκαταστήσετε τα προϊόντα σας ξανά.

Μπορείτε να δείτε αυτά τα βίντεο για περισσότερες πληροφορίες:

Πώς να εγκαταστήσετε το σετ πύλης δικτύου TRÅDFRI

Πώς να επαναφέρετε την πύλη σας στην προεπιλεγμένη ρύθμιση με εργοστασιακή επαναφορά.



Δεν μπορώ να συνδέσω το Amazon Alexa με το σύστημα IKEA Home smart.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προϊόντα TRÅDFRI με το Amazon Alexa εάν διαθέτετε πύλη δικτύου TRÅDFRI (για διαθεσιμότητα αγοράς και γλώσσας, ανατρέξτε στην υποστήριξη της Amazon). Ακολουθήστε τις οδηγίες «Ενοποιήσεις» στην εφαρμογή IKEA Home smart. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ενεργοποιήστε πρώτα την ενοποίηση του Amazon Alexa στην εφαρμογή IKEA Home smart και, στη συνέχεια, να ενεργοποιήστε το TRÅDFRI skill στην εφαρμογή Amazon Alexa. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την ενοποίηση τόσο στην εφαρμογή IKEA Home smart όσο και στην εφαρμογή Amazon Alexa και να την ενεργοποιήσετε ξανά, πρώτα στην εφαρμογή IKEA Home smart και μετά στην εφαρμογή Amazon Alexa.

Δεν μπορώ να συνδέσω τον Βοηθό Google με το σύστημα IKEA Home smart.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προϊόντα TRÅDFRI με τον Βοηθό Google εάν διαθέτετε πύλη δικτύου TRÅDFRI (για διαθεσιμότητα αγοράς και γλώσσας, ανατρέξτε στην υποστήριξη της Google). Ακολουθήστε τις οδηγίες «Ενοποιήσεις» στην εφαρμογή IKEA Home smart. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ενεργοποιήσετε πρώτα την ενοποίηση του Βοηθού Google στην εφαρμογή IKEA Home smart και, στη συνέχεια, να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία TRÅDFRI στην εφαρμογή Google Home. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε την ενοποίηση τόσο στην εφαρμογή IKEA Home smart όσο και στην εφαρμογή Google Home και στη συνέχεια να την ενεργοποιήσετε ξανά, πρώτα στην εφαρμογή IKEA Home smart και μετά στην εφαρμογή Google Home.

Εάν κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της πύλης δικτύου, τι θα συμβεί στο σύστημα (συνδεδεμένες πηγές φωτός) και στην εφαρμογή IKEA Home smart;

Η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων θα καθαρίσει όλα τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στην πύλη δικτύου και θα δημιουργήσει ξανά ένα νέο δίκτυο. Θα λειτουργεί επίσης με την πιο πρόσφατη ενημέρωση που έχει γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή και θα επανέρθει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αυτό μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο με το πάτημα του κουμπιού στην οπή. Το υπόλοιπο σύστημα παραμένει άθικτο, που σημαίνει ότι μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις υπόλοιπες συσκευές στο σύστημα.

Επιστρέψτε στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις.

Μπορείτε να επαναφέρετε τα «έξυπνα» προϊόντα IKEA στις αρχικές ρυθμίσεις (εργοστασιακή επαναφορά).

Για πηγές φωτός:
Ανάψτε και σβήστε τον κύριο διακόπτη έξι φορές.

Για το τηλεχειριστήριο, τον ασύρματο ροοστάτη ή τον αισθητήρα κίνησης:
Πατήστε το κουμπί σύζευξης τέσσερις φορές μέσα σε 5 δευτερόλεπτα.

Για την πύλη δικτύου:
Ανοίξτε και αφαιρέστε το καπάκι της πύλης δικτύου. Πιέστε ένα συνδετήρα στην οπή στο πάνω μέρος της πύλης δικτύου για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα έως ότου το φωτάκι LED να σταματήσει να αναβοσβήνει.

Για την πρίζα ελέγχου:
Σπρώξτε ένα συνδετήρα στην οπή που βρίσκεται στο πάνω μέρος της πρίζας ελέγχου για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα έως ότου η λυχνία LED σταματήσει να αναβοσβήνει.

Για τα στόρια:
Πατήστε και τα δύο κουμπιά πάνω και κάτω που βρίσκονται πάνω στο στόρι για 5 δευτερόλεπτα.

 

Πώς να επαναφέρετε τους λαμπτήρες TRÅDFRI στις αρχικές, εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Πώς να επαναφέρετε το τηλεχειριστήριο TRÅDFRI στις αρχικές, εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Πώς να επαναφέρετε τον ασύρματο ροοστάτη TRÅDFRI στις αρχικές, εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Πώς να επαναφέρετε τον αισθητήρα κίνησης στις αρχικές, εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Πώς να επαναφέρετε την πύλη δικτύου σας στις αρχικές, εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια με την πύλη δικτύου και την εφαρμογή IKEA Home smart;

Πώς να ξεκινήσετε και πώς να χρησιμοποιήσετε το σύστημα IKEA Home smart.