Δεν υπάρχουν προϊόντα στη λίστα αγαπημένων σας.

Ιδέες - ΧΑΛΑΡΩΣΗ

Δεν πιστεύουμε ότι υπάρχουν τέλεια σπίτια. Υπάρχουν όμως σπίτια που αντικατοπτρίζουν την προσωπικότητα των ανθρώπων που μένουν σε αυτά. Σπίτια που εκφράζουν το στιλ μας, με λειτουργικά έπιπλα και αντικείμενα που καλύπτουν τις ανάγκες μας και μας κάνουν να νιώθουμε άνετα. Εδώ θα βρείτε ευρηματικές ιδέες και λύσεις για καλύτερη καθημερινή ζωή.

Κατηγορίες

Δώστε μία καλοκαιρινή νότα στα πρωινά σας

Απολαύστε την φύση πριν ξεκινήσει η μέρα σας! Δείτε πόσο μπορεί να αλλάξει η καθημερινότητά σας με μικρές πινελιές και νιώστε την ενέργειά σας να ανεβαίνει.

Απολαύστε έναν ξεκούραστο ύπνο

Είναι καλοκαίρι και ήρθε η ώρα να ανανεωθείτε. Προετοιμάστε το υπνοδωμάτιό σας για τις ζεστές μέρες και νύχτες με δροσερά και απαλά προϊόντα ΙΚΕΑ. Ονειρευτείτε ξέγνοιαστα με στρώματα από φυσικά υλικά, λευκά είδη για το κρεβάτι και κουρτίνες συσκότισης που εμποδίζουν τον ζεστό αέρα.

Στιγμές χαλάρωσης μετά από μία δύσκολη μέρα

Μες την ένταση της καθημερινότητας, μικρές παύσεις για να χαλαρώνετε μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Ανακαλύψτε μερικές ιδέες που θα σας κάνουν να απολαύσετε το καλοκαίρι ακόμη και αν δεν έχετε πολύ χρόνο. 

3 τρόποι που η θερμοκρασία επηρεάζει τον ύπνο μας

Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πόσο καλά κοιμόμαστε – και όχι μόνο επειδή μπορεί να ζεσταθούμε ή να κρυώσουμε στο κρεβάτι. Όλοι γνωρίζουμε το συναίσθημα του να ξυπνάμε στη μέση της νύχτας ιδρωμένοι επειδή ζεσταθήκαμε ή γιατί χρειαζόμαστε ακόμα ένα σκέπασμα επειδή κρυώσαμε. Αλλά πώς ακριβώς η θερμοκρασία του σώματός μας επηρεάζει τον ύπνο μας;

Μήπως η ατμόσφαιρα του υπνοδωματίου σας δε σας βοηθάει να κοιμηθείτε καλά;

Η ποιότητα του αέρα στο σπίτι σας μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στο πόσο καλά κοιμάστε τη νύχτα. Και μπορεί να μην είναι από τους πιο προφανείς παράγοντες, αλλά ο αέρας που δεν είναι καθαρός ή τα υψηλά επίπεδα υγρασίας στο σπίτι σας μπορεί να διαταράξουν τον ύπνο σας και να επηρεάσουν την υγεία σας. Μάθετε περισσότερα για την ατμόσφαιρα στο υπνοδωμάτιό σας παρακάτω.

Πώς να πετύχετε την τέλεια θερμοκρασία για έναν καλό ύπνο

Είναι ευρέως γνωστό ότι η λάθος θερμοκρασία τη νύχτα μπορεί να προκαλέσει παρεμβολές στον ύπνο σας. Με τις παρακάτω πέντε συμβουλές, θα μάθετε πώς να διασφαλίζετε την κατάλληλη θερμοκρασία του κρεβατιού και του υπνοδωματίου σας – επομένως και του σώματός σας – για να απολαμβάνετε έναν ποιοτικό ύπνο.

Γιατί το φως στο υπνοδωμάτιο έχει μεγάλη σημασία

Αν θέλετε να σας παίρνει εύκολα ο ύπνος, πρέπει να επιλέξετε έναν σωστό φωτισμό. Όλοι γνωρίζουμε ότι το φως και ο ύπνος δε συνδυάζονται πολύ καλά, αλλά το να κατανοήσουμε τους λόγους που συμβαίνει αυτό, μπορεί να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε καλύτερα και να ξυπνήσουμε γεμάτοι ενέργεια.

Πώς να βελτιώσετε την ποιότητα του αέρα για έναν καλύτερο ύπνο

Ο πιο καθαρός αέρας και τα ισορροπημένα επίπεδα υγρασίας στο υπνοδωμάτιο μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα του ύπνου σας. Πιο απλά, όσο καλύτερη είναι η ποιότητα του αέρα, τόσο καλύτερα θα κοιμάστε. Παρόλα αυτά, αν δεν είχατε ποτέ ξανασκεφτεί για την ποιότητα του αέρα, μην ανησυχήσετε – απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω απλά, αλλά αποτελεσματικά βήματα για να διασφαλίσετε ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση.

Ο φωτισμός που θα σας κάνει να κοιμάστε καλύτερα

Ο ρυθμιζόμενος σε ένταση φωτισμός και η απομάκρυνση των ηλεκτρονικών συσκευών, σας βοηθούν να κοιμάστε καλύτερα. Τα επίπεδα φωτός στο υπνοδωμάτιό σας παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διάρκεια και την ποιότητα του ύπνου σας. Ακολουθήστε αυτές τις τέσσερις συμβουλές για να αξιοποιήσετε τη δύναμη του φωτός για έναν καλύτερο ύπνο.